[O1] Wymiana rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krzychu100
    Classic
    • 2009
    • 21

    [O1] Wymiana rozrządu

    Założone wycieraczki Visee http://visee.pl/index.php?id_categor...tavia/rok-2003

    Prawa wychodzi za długa, no ale zobaczymy jak będą się spisywać. Były do kupienia w lokalnym sklepie.
  • janusz35
    Ambiente
    • 2007
    • 143
    • Octavia II (1Z3)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O1] Wymiana rozrządu

    Mam pytanie , ponieważ nieuchronnie zbliża się termin wymiany rozrządu (O1/2001r/90KM/AGR), Co wymienić jeszcze oprócz rozrządu (pasek , napinacz , rolki) oraz pompy wody. Wiem, że pasek napędu osprzętu ale co jeszcze. Jak miałem kiedyś krótko scenica dci to wymieniałem jeszcze chyba sprzęgło alternatora czy napinacz paska osprzętu juz nie pamiętam ale to było ważne bo podobno jak urywał się pasek osprzetu to dostawał się w okolice rozrządu i robił tam bałagan.

    Komentarz

    • mariom122
      Ambiente
      • 2011
      • 117

      #3
      Napinacz paska wielorowkowego i sprzęgiełoko alternatora też możesz wymienić przy jednej robocie bo potrafią się rozlecieć a po co znowu rozbierać. A jak wymienisz wszystko to potem będziesz miał spokój i nic nie będzie chrobolić. Bo jak później jest coś nie tak to się znowu zaczyna a może to to a może tamto. A tak masz wszystko nowe i z głowy. Podoba mi się twoje bardzo rozsądne podejście a nie jak co poniektórych, a może sam pasek wymieni będzie taniej a potem płaczą. Zrobisz kompleksowo i będziesz zadowolony do następnego rozrządu.

      Komentarz

      • janusz35
        Ambiente
        • 2007
        • 143
        • Octavia II (1Z3)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Niestety w moim AGRze jest zamontowany ten droższy napinacz paska ( ok.250zł) co podniesie znacznie koszt wymiany rozrządu, sprzęgiełko alternatora jest tańsze.

        Komentarz

        • tryton
          Elegance
          • 2008
          • 935

          #5
          Zamieszczone przez mariom122
          Podoba mi się twoje bardzo rozsądne podejście a nie jak co poniektórych, a może sam pasek wymieni będzie taniej a potem płaczą. Zrobisz kompleksowo i będziesz zadowolony do następnego rozrządu.
          jak ma klimę to jeszcze niech wymieni sprzęgło klimy bo też się może rozlecieć

          Komentarz

          • Damian-jg
            Ambiente
            • 2008
            • 229

            #6
            Pompę wspomagania też bo jest na jednym pasku
            FIAT Service

            Komentarz

            • janusz35
              Ambiente
              • 2007
              • 143
              • Octavia II (1Z3)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Ja pytam poważnie. W silnikach dCi w tych renówkach zacierał sie lub rozlatywał jakis element juz nie panietem czy to było sprzegło alternatora czy napinacz w kazdym bądź razie uszkodzony pasek wielorowkowy dostawał się w okolice paska rozrzadu - moje pytanie dotyczyło tego czy takie awarie zdarzają sie w 1,9 TDI - przegladam forum chyba takie awarie nie są częste. Pasek napędu osprzętu raczej wymienię na 100% razem z rozrzadem z resztą zdam się na weryfikacje mechanika.

              Komentarz

              Pracuję...